Hej igen!



NU är designen fixad! Lite mer som jag vill ha den. Tack, Melinda. :)
Det är bara headern jag inte är hundra på, men den går ju att byta ut titt som tätt. Och lite annat småpill såklart, men det fixar jag under "resans gång". :)
Sitter för tillfället och försöker få liv i mitt PS5, och sen tänkte jag lägga in något inlägg om hur jag redigerar bilder kanske? Eller något annat. Längtar så mycket till imorgon. Då kommer min nya kamera! Blir ett tidsinställt inlägg om det senare tror jag allt!

Kommentarer
Postat av: Melinda

JAG VILL LÄSA OM HUR DU REDIGERAR DINA BILDER! :D

2010-11-10 @ 19:45:27
URL: http://melinez.se
Postat av: Ebba

Heej :)

Jag måste ju vara lite dålig som frågar det här, men jaja. Bilden på fina Wilma, vilken kamera och objektiv har du fotograferat den med? De har en sån otroligt fin och skarp bokeh i bakgrunden och fint skärpedjup så jag blev lite nyfiken.

Kram

Ebba

2010-11-14 @ 00:20:22
URL: http://ebbaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0